Klachten

Bent u niet tevreden over de producten of service van Yarinde? Onze oprechte excuses hiervoor. Stuur uw klacht naar ons toe! Want een klacht is een kans het beter te doen zeggen wij!

Hoe nu verder:

  • Wij horen graag wat er mis is gegaan, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen en onze service kunnen verbeteren. 
  • Indien u niet tevreden bent over onze producten ontvangen wij graag enkele foto's.
  • Wij willen uw klachten graag aanhoren en oplossen. Hiervoor kunt u gebruik maken van het contactformulier op deze pagina. 
  • De ingediende klacht wordt binnen 7 dagen na ontvangst van uw klacht beantwoord. Indien er meer tijd nodig is voor de afhandeling ontvangt u deze ook binnen 7 dagen. 
  • Wij zijn op maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 12:00 telefonisch bereikbaar. 
  • Hebben wij u -ondanks contact - niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommisie Thuiswinkel of geschillencommisie via het Europees ODR platform

Let op, wij leveren levende planten en bomen! U bent zelf verantwoordelijk voor een juiste aanplanting (spitten, draineren en bemesten) en verzorging (sproeien bij droogte, te nat staan voorkomen, bemesten en snoeien).

Let op, sommige tuinplanten sterven in de winter af en komen in het voorjaar weer op. 

Let op: Heeft u een klacht over de levering of de kwaliteit hiervan? Dan dient u dit binnen twee dagen te melden, zo geeft u ons de kans om dit op te lossen. Heeft u hier later klachten over kunnen wij dit helaas niet meer behandelen. Klachten over de kwaliteit bij aankomst is onmogelijk met terugwerkende kracht te controleren. Stuur bij een klacht altijd gelijk foto's mee om het proces te versnellen.